Friday, September 23, 2016

90-95 % Verloor Geld In Die Forex Mark

90-95 % verloor geld in die forex mark ? 90-95 % verloor geld in die forex mark ? 90-95 % verloor geld in die forex mark ? Ek het gelees dat in die Forex mark 90-95 % van die beleggers misluk en geld verloor , dit is nogal 'n skokkende syfer . Is al hierdie mense wat geld verloor beginners wat nie die neem van die aard van die raad op hierdie forum , byvoorbeeld vas aan 'n handel strategie in 'n dicsiplined manier . Is hulle net spring reguit in sonder die gebruik van tegniese aanwysers ens ? Of is dit die neem van al die advies, maar in elk geval geld verloor , bloot omdat sy uiters moeilik om werklik te wen by handel ? Ek is 'n beginner en het net oopgemaak 'n demo rekening , maar ek is van plan om so veel as wat ek kan voor ek handel met die regte geld te leer . Ek begin wonder of ek my tyd al is mors , waarom sou ek wees in die 5 % wat geld maak met handel ?


No comments:

Post a Comment