Thursday, October 6, 2016

Oor My Revolusionêre Sagteware

Belangrike boodskap van John Anthony Wel wat 'n jaar dit is, 'n hele rollercoaster vir ons almal. Toe ek die eerste saam met my wonderlike sakevennoot Dave het ons nog nooit vir een oomblik gedink dat ons ons visie 'n invloed op soveel handelaars gesaai oor die hele wêreld. Oor die afgelope 12 maande het ons uitgebrei op ons reeds wêreldklas span tot op die punt waar ek glo ons het die beste wat daar is. Ek het 'n paar fantastiese vriende in hierdie gemaak en dit sal geniet my tyd swaai rondom die wêreld op 'n stadium 'n besoek die een wat ek spandeer so baie tyd saam en bespreek dinge met. Soos u weet die binêre seine wat ek gemaak het en bied aan julle almal het sy regmatige deel van opwindende tye het oor die afgelope jaar. Op die top van hierdie ek is die ontwikkeling van my Forex outomatiese handel sagteware wat as gevolg van my voortdurende soeke na perfeksie het 'n paar keer uitgestel van die launch. Daar is redes waarom die RD my span en ek het so lank geduur en ek voel dit is nou die tyd om te verduidelik. Daar is verskeie faktore wat ons is verplig om te neem in oorwegings, albei van 'n verhandeling en makelaar hoek. Uit 'n suiwer handel oogpunt het ons inherente beperkings van die bestaande statistiese gereedskap wat beskikbaar is bv opgemerk dié wat in die handel platforms soos die MT4. Daarom bou ons eie terug toets sagteware in C ++ en die bou van ons eie kerse met prys bosluise (wat by the way is nie vrylik beskikbaar) was die enigste manier om nie net te verbeter akkuraatheid van vorige prestasie, maar ook om die regte gereedskap van my handel stelsel te optimaliseer . Ook ons ​​nodig het om die implementering van kunsmatige intelligensie metodes om beide hupstoot prestasie te oorweeg en te genereer konstante wins ongeag die huidige marktoestande. Bykomende faktore sluit, risikobestuur (dit wil sê die maak van die stelsel veilig sonder om afbreuk prestasie), die behoefte om 'n paar handel tegnieke te verken en wat hulle versoenbaar met mekaar, soos scalping met wins-maksimalisering en rekeningkunde vir korrelasie reëls intra-bate. Eksterne aspekte (makelaar verwante) moet ook in ag geneem word, insluitend maar nie beperk tot versprei, glip en marge-oproep voorwaardes. Al hierdie elemente betrokke by die tyd van die ontwikkeling van die verskillende weergawes van my stelsel wat 'n wye verskeidenheid van gebruikers met spesifieke tipes risiko sentiment en finansiële vermoëns kon pas geword. Onnodig om te sê, ek trawled die finansiële distrik hier in Londen en ook my konneksies van my tyd besig om in New York en Duitsland en het die grootte van die personeel hier en 'n span van kundige handelaars, statistiese analiste en IT-spesialiste saam aan te bied die JAT Squad soos jy weet dit. Ek is bly om twee duidelik kenmerkende weergawes van my handel stelsel aan te bied: een vir risiko-negatiewe gebruikers wat na verwagting genereer tussen 10% en 15% op 'n maandelikse basis (soos 'n gemiddelde, sodat u in gedagte hou dat sommige maande kan dit 'n te genereer bietjie minder of 'n bietjie meer as die reeks) met 'n maksimum trekking af van minder as 10% op elke bate oor die afgelope 7 jaar terug getoets data en minder as 25-30% wanneer steek verskillende bates; en 'n ander een vir risiko liefdevolle (spekulatiewe) gebruikers wat ontwerp is om ten minste 25% wins te maak op 'n maandelikse basis, maar natuurlik met 'n hoër risiko spel. Soos vir hoe my stelsel werk, moet ek byvoeg dat elke weergawe het sy eie kenmerke. Terwyl die "veilige" weergawe is hoogs selektiewe in die ambagte wat dit genereer, skep tot 1 handel per bate per dag en met die oog op tussen 20 en 40 pitte elke keer. Die "hoër opgelewer" weergawe is in staat om te aktiveer tussen 5 en 10 ambagte per bate per dag met 'n hoër hefboom maar laer omvang in pitte. Maar beide weergawes in wese die markte te verken, op te spoor prys ondoeltreffendheid deur 'n proses patroon-erkenning. Vir diegene wat my voortdurend gevra het oor my handel strategie en of dit is trending en-ommekeer gebaseer, kan ek antwoord dat ons patroonherkenning metode is om nie beperk tot enige spesifieke handel styl. In plaas daarvan, dit verwerk miljoene data (prys bosluise) en identifiseer geleenthede (deur my leiding) in verskillende tyd-rame. Daarna statistiese tegnieke te kan toepas ons aan diegene patrone met 'n hoër suksessyfer waardes oor die afgelope 7 jaar te evalueer. As jy die "doel" kan sien is nie iets wat jy gaan nêrens anders aangebied word en ek weet daar is niks in die pyplyn elders dat 'n ander span op werk om hierdie vlak van outomatiese Forex EA. Dit lei my dan op die doel van hierdie stelling en die vreesaanjaende stap dat ek bereid is om te neem ...... Teen die huidige stadium van die Forex projek wat ek nodig het my hele span gewy aan dat. Die binêre stelsel is baie "selfversorgend" Maar ek het 'n span van die handelaars wat saam met my werk om altyd probeer en verbeter die sukses van die seine, plus 'n agterkamer opstel handel oor kliëntediens situasies soos ledegeld, PayPal en lidmaatskap ens . vir die redes verduidelik hierbo ek nodig het om soveel van hulle as wat ek kan weg van binêre laat 'n "geraamte" opgestel wat dan sal beteken dat die enigste opsie wat ek het is om die seine te bied vir GRATIS trek. Ek is nie seker hoe lank dit sal wees vir maar ek het werklik geen ander opsie op die oomblik. My span is uiters belangrik vir my en ek kan nie enige "buitestaanders" kom in aan die ander kant van die besigheid om te werk sonder dat ek presies hoe alles werk ontrafeling vertrou. Een ding is vir seker al is dit moet jy presies wys hoe vol vertroue ek in die lewering van 'n uitsonderlike Forex stelsel mettertyd. So vanaf Maandag 7 September toegang tot johnanthonysignals sal heeltemal gratis vir die afsienbare toekoms, sodat ons ander areas van ons besigheid kan werk. Dit is wat ons voel is 'n groot skok vir die bedryf nie, maar iets wat jou sal help soveel meer duisende ambagte wat moontlik op die rand van die aansluiting by of sukkel finansieel te begin handel dryf het.


No comments:

Post a Comment